Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

6 Kasım 2007 Salı

Annem

Annecigim,

Bu son gunlerde seni cok daha fazla ozluyorum,neden mi cunku biliyorum ki cok huzurlu degilsin orada. Biliyorum ki sende bana sarilmak hissetmek istiyorsun destegimi sesimden degilde dokunarak bana..

Bunu bende cok istiyorum,iki elim bagli burada oturmak ve sana sadece sesimle ulasmak beni cok uzuyor.Yapacagim birsey yokki YOK...

Seni cok ozluyorum cok seviyorum.Machs'imize de cok iyi baktigini cok cok iyi biliyorum.Sana ne kadar tesekkur etsemde azdir.Biliyorum onu cok seviyorsun sende.

Keske cok mutlu,huzurlu oldugunu bilebilsem,hissedebilsem annecigim.sunu sakin unutmaki seni cok cok cok seviyorum.

Ayrica su son durumla ilgilenen bana cok destek olan yazilari mailleriyle beni mutlu eden arkadaslarima cok tesekkur ederim.Yeni gelismeleri soran Derya'cigim ve merak edenler icin son durum soyle;
Apartmandaki yaziyi okuyan herkesin cenesi kapandi hatta yakinda annemden gelip ozur dileyeceklerini bile dusunuyorum.
Annemin tum israrlarina ragmen o serefsiz sikayeti yapan komsu adinin aciklanmasindan korktugu icin bulunamadi.
Zaten kopegimi uzaklastirmak gibi bir yasal haklari olmadigi ister veterinerimiz isterse hayvanlari koruma dernegi avukatlari tarafindan acikca belirtildi.
Geriye sadece annecigimin daha huzurlu olmasi kaldi ama minik Machs'in yarasi gun gectikce kotulesiyor ve buda annecigimi uzuyor tabi.
Herseyin daha iyi olmasini umuyorum....

5 yorum:

müzi dedi ki...

annen cok sansli senin gibi bir kizi oldugu icin.

dilerim machs icin de herseyin en iyisi olur. hayvanlarin hasta olmasi beni cok uzuyor. insanlar en azindan dertlerini dile getirirler, agrisi varsa gider agri kesici icerler. ama bir hayvanin derdini anlatamamasi beni cok uzuyor. ama machs sansli, iyi ellerde.

Adsız dedi ki...

Selenciğim konuya hala üzgün olduğunu okudum.Ama artık üzülme lütfen çünkü burada herşey eskisi gibi,gerizekalı şikayet ettiğiyle kaldı.Nuray teyze ilk zamanlar biraz huzursuz oldu ama şimdi daha iyi merak etme.Birde ben izin vermiyorum onun kendini huzursuz hissetmesine,destekliyorum,geçen gün dedim herşeye eskisi gibi devam etmelisin diye.Canım sende oralarda sıkılma artık.

askıncın dedi ki...

bitanem canımıniçi beni en iyi sen anlıyorsun buda bana güç veriyor bugünlerde sana herzamankinden daha çok ihtiyacım var olsun yinede sesin bile moral oluyor annem bukadar zorluklar içinde sen benim en büyük şansımsın İYİKİ VARSIN BEBEĞİM en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmelsin SENİ CANIMDAN ÇOK SEVİYORUM machsim herşeyden önce senin emanetin ona çok iyi bakmaya çalıştım ömrünün sonuna kadarda hiç usanmadan bakacağım oğlumu çok seviyorum zor anlarımda hep vefasıyla yanımdaydı bende hep onun yanında olacağım allah sağlık verdiği sürece neyazıkki sevdiklerim hep acı içinde son günlerini geçirdi machsim gibi tanrı beni sınıyor diliyorum buson olsun ben de sevdiklerimle mutlu olayım sen üzülme bitanem sana hiç kıyamam sen benim herşeyimsin

almina dedi ki...

Canım,
Annen yüreğindeki yerini biiliyordur ve senden kilometrelerce uzakta da olsa duygularının tamamı ona ulaşıyordur.
Sevgilerle

evinkedisi dedi ki...

Selen'cim Merhaba

Epey bir zamandır canın bu konuya sıkılıyor, farkındayız hepimiz. Ama sana onu yazacaktım zaten hakikaten ellerinde böyle bir hak yok ama yine de yazdığın gibi karşılıklı gerilmeler ve böyle durumlar insanlar arasında çok huzursuzluğa sebep oluyor.

Marhs'ın hastalığı ile ilgili çözüm nedir onu yazmamışsın. Yani, yarası daha kötü oluyor ama veteriner bu konuda ne kadar yardımcı olabiliyor ya da olabiliyor mu?

Gerçekten de evlerimizin dört ayaklı bireyleri onlar ve böyle durumlarda insan gerçekten bir aiel bireyini yitirirmişçesine azap çekiyor onu da biliyorum. Hep yazarım ya Layla hakkında öff dediğim çok olsa bile yokluğunun çok acı vereceğini düşünüyorum.

Yalnız herşey bir kenara gerçekten de Machs'a bakmayı kabul etmesi bile annenin ne kadar farklı bir kadın olduğunu gösteriyor, bunu söylemeden de geçemeyeceğim. Haklısın bu düşkünlüğünde, tabi ki her anne kendine göre fedakardır evladı için ama bu hareket yalnızca fedakarlık da değil kafaca da ne kadar bibirinize destek olduğunuzu gösteriyor.

Allah, hem annene hem de köpeciğine sağlık konusunda yardım etsin :(