Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

5 Mayıs 2008 Pazartesi

OZLEDIM!!

Biliyorum ki en basta canim Sibel'im olmak uzere cok arkadasim merak ediyor soruyor neden yazmiyorum diye...Bende bilmiyorum ama bu aralar hala cok yogun gunler yasiyorum ve nedense zaman asla yapmak istedigim hicbirseye yetmiyor...
sibel'im 2 ay 4 gun kaldi seninle o mis gibi balkonda kahve icecegimiz gune!!!!
Su aralar kafamda tek canlandirabildigim kelime ozlem ozlemek....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

CANIMSIN SEN BENİM YAAA..BENDE NE ÇOK ÖZLEDİM BİR BİLSEN O GÜZEL SOHBETLERİMİZİ.HANİ BİR SÖZ VARYA "GÖNÜL DOST İSTER KAHVE BAHANE"ÇABUK GEL DOSTUM......SEVGİLER

Selen dedi ki...

Az kaldi Sibel'cigim az...

NMK dedi ki...

Nerelerdesin Selen.Umarim keyfin yerindedir.
Mine