Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

25 Ağustos 2007 Cumartesi

Yasiyorum ayaktayim...

Merhabalar
Sakin sizi unuttugumu sanmayin ama bildiginiz uzere 1 sene boyunca annecigimin hayalini kurdum ona kavusuncada hersey aklimdan gitti.Gunlerimiz harika geciyor mukemmel vakit geciriyoruz.
Iste size harika bir gunden ornek resimler
Bu kahvaltiya uyaniyoruz

Bu manzarayi evimizin balkonundan seyrederken kahvaltimizi yapıyoruz


Ben arada gidip gelip bir sene hayalini kurdugum bu harika erikleri yiyorum Arada denize girdikten sonrada bu aksamustu manzarasini ayni balkondan seyrederek gunu bitiriyoruz.

Herseyden onemlisi bunlari yaparken annem kizim ve Machs'im hep yanimda esim ve babam aralikli gelip gitsede yineden gunler harika geciyor.
Simdilik bu kadar eve donunce cok anlatacagim:))))
Sevgiler

8 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Hayat budur işte. Süperrrrrrrrrrrrr.

B5 dedi ki...

Ben döndün sandim dün, okumussundur.
Resimlere bakarken bile aklim gidiyor oraya, ayni manzara ayni yerdi ne de olsa ;)

Bambi dedi ki...

Selencim senden haber almak ne guzel. Ozledik seniiiii :)

Esra dedi ki...

Harika ya... Super... Bodrum'daki yazlik gunlerim geldi aklima. Icim fena oldu... Nasil da kiymetini bilememisim... Sen kiymetini bil... Ama belli ki doyasiya tadini cikariyorsun!
Sevgiler
Esra

Selen dedi ki...

Hepinize tesekkur ederim arkadaslar ama saltanat bitiyor cok az kaldi bu yuzden canim sIkIlIyor biraz.
Donunce hepinize daha coooooook ihtiyacim olucak

Adsız dedi ki...

Alooo Selen sesim geliyormu?:))

Nerelerdesin ayol:) bakiyorum yok, sonra yine yok:) hosgelmissin:) resimler harika hele o sucuk simit:) agzim sulandi, o yesil erik, o manzara allahim.. ufff dur tatil sonrasi beni deprasyona sokma:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

aslında yeşil erik zamanı geçti nerden buldunuz yeşil erikleri ya,afiyet bal şeker olsun...

evinkedisi dedi ki...

Selen'cik;

Seninle birlikte o balkondan biz de bakar gibi hissettik, inan. Şu aile bağlarınıza, huzurunuza inan gıpta ile bakmaktayım. Ne kadar da şanslısın. Babanla beraber eşinde mi aynı işi yapıyor yoksa, niye arada sırada gelip gidiyorlar? Onu da anlatırsın. Bu erikler Türkiye dışında nerede var merak ettim. Buralarda hiç görmediğim şeyler de...Dönüş yolunuz azami güzel geçsin de gelip yazmaya başla :)