Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

2 Eylül 2007 Pazar

Saltanat bitiyor


Kendimi cok kotu hissediyorum.Uzgunum.Donus vakti geldi iste 1 sene boyunca gun gun saydigim o gunler geldi ve gecti.

Harika kelimesi yeterli bile degil gecirdigim gunlerin guzelligi icin ama bitti.

Hersey bir kenara annemi birakip gidecek olmak beni cok uzuyor.Keske onun gelebilme sansi oldugunu bilsem bu beni cok daha huzurlu yapardi ama oda soz konusu degil cunku benden ona emanet olan kopegim Machs cok yaslanmis ve arka bacaginda bir ur cikmis neredeyse bir orta boy seftali kadar surekli pansuman ve ilgi gerekli ve gecmesi mumkun olmayan bir ur.Anneme eskisinden daha muhtac yazmak bile istemiyorum ama belki seneye gormek nasip olmayacak Machs'i.

Annem de dogal olarak onu birakip carsiya bile gidip uzun kalmazken Ingilteye gelmesini dusunmek imkansiz olur.

Isin komik hatta dusunulmesi gereken tarafi ise ben buradan giderken hic mutlu olmuyorum zaten yol boyunca gozumden yas eksik olmuyor gidincede sanki esimi bu ayriliga sebep mi goruyorum kafamda biryerlerde bilinmez sarilasim bile gelmiyor ona.Neden bilmem ama onun buna cok uzuldugunu biliyorum hic mutlu olmuyormusun evine geldiginde diyor her sene bir stres yasiyoruz daha havaalanindan eve giderken:(.

Annem herseyden onemli benim icin hemde herseyden onun icin ezip gecemeyecegim hicbirsey yok bu dunyada olamazda!!!

Babamida seviyorum tabiki ama annem bambaska.

İste buradaki son pazar gunumde bunlari hissediyorum.Anacigim mutfakta cay yapiyor az once ona guzel bir yasemin aldik balkonun en guzel kosesine koyduk umarim cok guzel acar da oda her sabah mutlu olur.

Bodrum Izmir Cesme Kusadasi ve Didim de geciridigm guzel gunlerde cok guzel fotolar cektim tabiki onlarida yazip resimlerini koyacagim ama once ruhi dengemi bulmam gerek su an tek hissedebildigim annemin gormemesi icin hep icime attigim gozyaslarim.
Neyse simdilik benden bu kadar beni yalniz birakmayin oldumu?????
Sevgiyle kalin........................

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzulme Selen'cim yaa, hayat bu iste onemli olan aileyi bir arada tutmak degilmi?, nerede olursak olalim, hangi ulke hangi sehirde yasarsak yasayalim farketmez.. sen yeterki kocanla cocugunla mutlu ol..
Ailemiz biryerde anlayisli oluyor zor oluyor biliyorum ayrilmak, anneminde dedigi gibi ev sessizlige burunuyor ama Hayat bu:(
Opuyorum

almina dedi ki...

Özlem benim en çok tecrübe ettiğim duygu oldu hayatta.Ayrılıklar öyle çok oldu ki bende (Bulgarsitan'dan göç ettiğimizde sevdiğimiz herkes geride kalmıştı), bilirim insan yüreği nasıl acır.Ama kavuşma şansımızın olduğunu bilmek acımızı hafifletir.Bir sonraki yaza kadar sadece sık dişini :).
Sevgilerle
not;Bir de harfleri büyütemez misin yazılardaki, çok zorlanıyorum ben okurken.

Selen dedi ki...

Tesekkur ederim Derya'cigim ama bir turlu bu stres ve ikilem dolu dusunceler aklimdan gitmiyor.Neyse sana daha uzun en kisa zamanda yazacagim tatlim.
Almina'cigim ozlem en zor duygulardan biri bence hayatta.Birde nasil yenilecegini bilsemde malup olmasam keske.YAzilari buyuttum umarim olmustur:))

renkler dedi ki...

Canım, ayrılık çok zor. Dönüş sana çok zor gelecektir. Ama eşini de üzme bence. Sonuçta muttluluğunuzu bozma... Nerede yaşarsan yaşa, önemli olan mutlu olabilmek. Bunu da sen sağlayacaksın. Zor olduğunu biliyorum ama sen istersen mutlu olursun. Allah geçici ayrılıklar versin...

Adsız dedi ki...

Tatil bitti ve hepimiz kurku dukkanlarina geri donmeye basladik. Ama bu da guzel Selencim, eminim sen de evini ve duzenini ozlemissindir.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yaşam böyle bir şey işte,bir gün çok sevdiklerinden uzak ,yalnızca ailelenle başbaşa kalıyorsun.Bak ben de İzmirliyim ama Bartın da yaşıyorum.Çocuklarımın sevgisi,eşimin sevgisi bastırıyor bu ikilem durumları ...:))

almina dedi ki...

Oh be gözlerimi kısmadan okyabiliyorum yazıları :),teşekkür ederim.

B5 dedi ki...

Seleen!!
Once tekrar evine hosgeldin.
Galiba icinde bulundugun durumu yasayanlarimiz daha iyi anlayabiliyor. Ama Zeynep in dedigi gibi kendi ev duzenine gelmis oldun. Elbette karsilastiramiyorum ikisini. Belki annen ileride yaniniza gelebilir. Durumunu tam bilemiyorum ama bunu belirli bir sure olarak gor. Henuz yeni dondugunuz icin belki bu kadar yogun hissediyorsun. Ama sadece buna odaklanma. Esin ve cocugunla olabilmek de cok buyuk bir sevinc, bunun tadini cikarmayi da unutma..
Sevgilerimle,

askıncın dedi ki...

herşeyim canım yavrum ayrılsakta kalplerimiz bir sen mutlu olursan bende mutluyum ihtiyacın olduğu heran yanındayım hiç üzülme bebeğim sen benim için herşeyden değerlisin uçağın tekerlekleri yerden ayrıldığı an içimden birşeylerde koptu sanki ayrılık çok acı ama sağolun yeter tekrar görüşeceğimizi bilmek azda olsa rahatlatıyor insanı biriciğim bitanem SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM ÇOK ÖZLEDİM BİLE

evinkedisi dedi ki...

Ay! Vallahi okurken gözlerimi dolu dolu yaptınız Selen! Boğazım düğümlendi. Ne kadar güzel bu kadar anlaşabilmek...

Ama kocana da hak ver Selen, O ailesi olarak seni ve kızını görüyor ve karşısından da onu bekliyor. Düşün ki kocan da kendi anne babasından ayrılırken sana içten içten kızsaydı, Türkiye'de yaşasaydı ve nefret etseydi...Ne yapardın? Her halde ilişkinizde çok büyük yaralar oluşurdu.

Topla kendini, köpeciğinin emin ellerde olduğunu, anneninse O'na bakmayı göze alabilecek olgunlukta ve kuvvette bir insan olduğunu düşün. Bu da bir süreçtir, hep bu döngünün içinde değil miyiz sanki?

Şimdi yine tatil için gün saymalar başlayacak :) Kendine çok ama çok iyi bak. Kocanı ve kızını üzme, herşeyden önce sen de onların ailesisin unutma :)