Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

29 Eylül 2007 Cumartesi

Siz ne dersiniz??

Herkese gunaydin...
Guzel bir cumartesi sabahi evdeki kutularin arasinda uyandim,bugun yapacak o kadar cok is varki ilerleyen saatlerde oturamam bu bilgisayarin basina dedim ve maillerimi kontrole oturdum bu gelen guzel fikra ile gunum harika gececek sizlerinde begeneceginizi umuyorum...
Sevgilerle....

Tanrı dünyayı yarattığı zaman gelecekteki ulusların temsilcilerini yanına çağırmış her birine ikişer erdem vermiş...
İsviçrelilere ; Düzenlilik ve Yasalara saygı ...
İngilizlere ; Soğukkanlılık ve asalet ...
Japonlara ; Çalışkanlık ve Sabır ...
İtalyanlara ; Neşe ve Romantizm ....
Fransızlara ; Şarap ve güzel yemekler ....
Türklere ; Zeka ve Dürüstlük ve Tayyip sevgisi ....
Meleklerden biri bu dağıtımdan sonra Tanrı'ya sormuş ?
"Bütün uluslara ikişer erdem verdiniz ama Türklere üç tane".
"Evet ama" demiş Tanrı "sadece ikisini kullanabilecekler"
Böylece;
Bir Türk zeki ve Tayyip ci olduğu zaman dürüst olmayacaktır...
Bir Türk dürüst ve Tayyip ci olduğu zaman zeki olmayacaktır...
Bir Türk hem zeki hem de dürüst olduğu zaman Tayyip'ci olmayacaktır...

4 yorum:

evinkedisi dedi ki...

Selen'ciğim;

Taşındınız mı acaba diye merak ettim. Umarım herşey yolunda gitmiştir, kolay gelsin diyorum.

Adsız dedi ki...

Helal..Harika..Bayildim...Cokda dogru

Adsız dedi ki...

Merhaba blogunuzu simdi tesadufen gordum ne kadar icten yazmissiniz,cok begendim bu fikrayida cok begendim vede dogru oldugunu savunuyorum.

Adsız dedi ki...

Cok guldum.Ne kadar guzel bir fikra.