Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

17 Eylül 2007 Pazartesi

Anneannemizin dogum gununden...

Allah sana uzun saglikli harika yeni yaslar versin birtanem benim.

Iste ugruna canimin feda olabilecegi annecigime kizimla supriz parti yaptik dogum gununde, Ona harika bir yemek yaptik beraber. Sonrada pastasini yedik.Machs'e Ssssst yalama pastayi dedik diye kizip camdan disari seyretti,merak etmeyin sonra verdik pastadan canim:))
Bu seneki tatil resimlerini sizlerle yavas yavas paylasacagim,onlara ne bakmaya nede dusunmeye gucum var.Henuz kendime gelemedim,hala aklim fikrim gelemedi Manchester'a.Bu yuzden geriye donuk guzel anilarimizi yazacagim zaman zaman.
Annemin bluzu guzelmi sizce:))?(Benim hediyemde!!!!!!!)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Selen'cik yine ne içten yazmışsın, nice yıllara pamuk anneanneye :)

askıncın dedi ki...

biriciğim canımıniçi sizlerle beraber sağlıklı huzurlu günlerimiz olacak inşallah senin gibi dünya tatlısı yavrum olduğu için gurur duyuyorum en şanslı anneyim bana bu duyguları yaşattığın için sonsuz teşekkürler bitanem tek dileğim karakızımda sana aynı duyguları yaşatır sen hep en güzellere layıksın SENİ KOCAMANNNNN SEVİYORUM AŞKIM

BALDAN TATLI dedi ki...

Anneciğinin doğum günü kutlu olsun. Allah uzun, sıhhatli ömürler versin.Bluz süper bu arada yani.

Adsız dedi ki...

bluz harika, bravo, cok iyi bir secim, cok yakismis :)

Esra dedi ki...

Nice mutlu yillara. Birlikte insallah. :-)
Bluz cok guzel... rengine bayildim.
:-)))
Esra