Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

14 Eylül 2007 Cuma

Hiperaktif Madeleine'ye annesinin cizdigi son



Herkese Merhaba,
Ingiltere'ye dondugumden beri yine en basindan tum dikkatimle izledigim bu hikayeye odaklandim yine.
Duyduklarima inanamiyorum gercekten.Kucuk kizin annesinin onu hiperaktif oldugu icin ve onun pesinden kosacak enerjisinin yetmedigi icin uyku ilaclari vererek sakinlestirdigini ve uyuttugunu soyluyor Portekiz polisi ve Birmingham'daki laboratuvardan cikan sonuclar.
Ailenin kiraladigi arabada ve tatil evlerinde bulunan vucut sivisi ve sac orneklerinde fazla miktarda uyku ilacinin kucuk izin vucudunda oldugu yapilan tahliller sonucunda kanitlandi.
Su anda hala teoride annenin bu ilaci kiza verdigi ve onu uyuttugu ardindanda gogsunu gere gere arkadaslariyla yemege gittigi savunuluyor.Kizin minik vucuduna fazla gelen ilac yuzundende bir daha uyanamadigi......
Suc ispat edilene kadar herkse sucsuzdur.Su anda onlarda bu konumdalar.Ama hersey ortaya cikacak.
Aileyi Portekiz polisi tekrar cagirdi sanirim gittiler yada gitmek uzere hazirlaniyorlar.Bu arada geride kalan ikizlere devlet mi el koyacak yoksa Kate McCann'in istedigi olacakda anneanneleri mi ikizlere bakacak henuz belli degil.
Insan neler olacagini asla bilemiyor degilmi?Eger bilse doktor olan anne ve baba hic kizlarina boyle bir son cizerlermiydi?
Etrafimda cocugu olsun diye milyarlari doken korkunc hormon ignelerinin acisina katlanan o kadar cok kadin, cift var ki..
Iste buna hayat deniyor galiba .Cocugu olan kiymetini bilemiyor ki biran once uyusun da arkadaslarimla yemege gidebileyim diye onu uyku ilaci ile uyutuyor olmayanda cocugu olsun diye oldugu hormon ignelerinin acisi huzursuzlugu ile gecelerce uykusuz kaliyor.....
Allah herseyin hayirlisini versin hepimize...
Sevgiyle kalin.

11 yorum:

almina dedi ki...

Okuduklarım kanımı dondurdu.Merhamet ve sevgiden ne kadar uzak olabilir ki bir kalp, hele bu bir de anne kalbi ise...
Anneler değişiyor, insanlar da değişiyor.Özveriler azalıyor günümüzde, ben merkezli yaşamlar doğru diye sunuluyor.Ve kim bilir daha kaç yürek hırpalanıp gidiyor...

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Selen, dedigin gibi gelismeler, bizde burada takip ediyoruz bu olayi, doktor ama hasta bir kadin olmali...

evinkedisi dedi ki...

Psikolog olan bir sürü insanın kendinin veya ailesinden çok yakın birinin ruhsal sorunlarına çare olmak için bu mesleği seçtiğini okumuştum bir zamanlar. Sonra yakından tanıma şanssızlığını yakaladığım bir psikoloğun ne kadar hasta ruhlu olduğunu gözlemleyince, doğruluk payı varmış demiştim.

İnsanlar kapalı kutu ve her düşündüğümde tüylerimi ürperten durum çocuk sahibi olmanın yaşa, statüye, eğitime ve en beteri ruh sağlığına bakılmadan yapılması...Korkunç tek kelimeyle. Çocuğunu yiyen hayvanlar da var, işte bu da insan versiyonu. İnsanın evladı olunca daha insan canlısı, daha az bencil, daha düzgün, daha kültürlü veya ehliyet sahibi olmuyor, Almina'nın dediği gibi olan zavallı yavrulara oluyor :( :(

B5 dedi ki...

Aspirin bile verirken dusunur insan cocuguna, uyku ilaci?????
Ben de hiperaktiftim, camdan bile dustum cambazlik yaparken ama uyku ilaci??? Kucucuk beden icin mi?
Inanamiyorum :(

Adsız dedi ki...

inanmiyorum ben bu habere ya nasil yapar ..benim bazen elim kolum titiriyor yorgunluktan ama cocuklarimon bir gulusu yetiyor ...kendisi cekecek vicdani hayati boyunca hapse girmesede ..

BALDAN TATLI dedi ki...

İnsanaın inanası gelmiyor değil mi. Ne anneler var. Gerçekten doğru mu acaba annenin bu işte parmağının olduğu. Yoksa polis çözemedi olayıda aile üzerine atıyor olmasın. Başarılı görünmek için. Kim bilir.

Selen dedi ki...

Evet arkadaslar ben anlayamadim bu isi bir turlu.Hadi cocuga fazla ilac verdin uyanamadi.Neden ortaya cikip da bu boyle oldu demedim butun dunyayi ayaga kaldiracagin yerde.
Acaba gercekmi demekten kendimi alamiyorum baldan tatli'nin dedigi gibi olabilirmi acaba?
Her nasilsa acik olan tek sey kizin cesedi yok,belkide hala sag????
Cok merak ediyorum ne cikacak en sonunda.

Adsız dedi ki...

Ben ise baska tur bir yorum yapacam: bence madeleine'nin annesinin sucsuz oldugunu savunuyorum neden: burdaki gazetelerde uyku ilacindan hic bahsetmiyor tipik ingiliz gazetelerinin abartilari, damgayi vurmalari: kizla ilgili hicbir iz bile bulunamayip careyi anne babasini suclamakta buldular, haa cocuklari eve birak nasil restorana gidilir o tartisilir bir konu yada oturdukleri masadan evin giris ve camini goruyorlarmiydi konusuda tartisilir. Ingiliz gazetelerinin kanitsiz sonuclarla yazilarina(ki bu daha once cok olmustur diana'dan hatirlayin: kadini hamilemi etmediler neler neler) inanipta madeleine'nin anesinin kizina zarar verdigine inanmiyorum..

Ben ise cocuklarima balik yagi veya vitamin haricinde birsey vermiyorum:) zihinlerini genisletici ve okulda konsantrasyonlarini daha iyi saglasinlar diye:))

Unknown dedi ki...

bu haberi şimdi sizin yazınız vasıtasıyla öğrenmiş oldum, ne diyeceğimi şaşırdım. Anne-babanın doktor olması bir yana, annelik duygularını da geçin, bir insana özellikle bir çocuğa bence sonunu bile bile böyle bir şey yapılabilir mi? Hangi vicdana sığar, anlamış değilim. Ama zaten böyle bir şeye teşebbüs eden bir zihniyet sahibinde vicdan aramak da abes olur heralde. Yazının sonunda kızın cesedinin olmadığını yazmışsınız, bu da haberi daha ilginç kılıyor, bu olay nasıl sonuçlanacak çok merak ettim doğrusu.

Esra dedi ki...

Ya ben inanmak istemiyorum annenin suclu olduguna. Inanamiyorum... bilmiyorum... hersey insanlar icin... artik hic birseye sasirmayacagim diyorum ama insanin onune boyle birsey cikinca da neye inanacagini sasiriyor.
:-(

Selen dedi ki...

Bende inanmak istemiyorum ama bizler sadece bize verileni biliyoruz bu konuyla ilgili,kimbilir daha neler var bilmedigimiz.Basina yansimayan cok yuzu olmali bu konunun ama bir gercek varki kucuk kiz hala kayip ve ne olduguda cozulemedi ya olduruldu yada kacirildi ama 3 aydir yok.Portekizden polis gelmis ingiltereye bugun anne ve baba ile bir kez daha sorgulama yapmak icin.Cok merak ediyorum ne oldu o kizcagiza.