Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

26 Eylül 2007 Çarşamba

Tasiniyoruz..............

Merhaba arkadaslar,
Cok fazla ziyaret edemiyorum blogumu ama yorumlariniz emailime geldigi icin okuyorum hemde cok tesekkur ediyorum sizlere.
Cok sevimli bir ev bulduk oraya tasinmaya karar verdik.Komsularimlada tanistim bir tarafimda Ispanyollar diger tarafta Hintliler karsida Afrikali bir cift var simdilik bunlarla tanistim.Cok uluslu bir sokak anlayacaginiz.Tek istedigim soyle kafama gore bir komsum olsun bu sefer, zira bu ulkede henuz kafama gore bir komsu bulabilmis degilim.Izmir'deki Sibel'imin ustune gul koklamayacagim tabiki ama hani iki laf edecek birileri olur insallah bu sokakta:))Yoksa Sibel'imin ustune komsu yok olamazda...
Bu 2 hafta boyunca tasinma ile cok mesgul olacagim hatta broadbandi ne zaman yeni eve tasiyacaklar bilemiyorum.Bir sure yazamasam merak etmeyin beni oldumu?Eger esya toplamaya yardima gelmek isteyen olursa basim ustunde yeri var:))))..
Simdilik hoscakalin...

10 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Allah sana kolaylıklar versin. Tez zamanda bite işlerin umarım. Hani geleyim diyeceğim ama:))

Esra dedi ki...

Hayirli olsun Selencigim. Gule gule oturun yeni evinizde.
:-)

Adsız dedi ki...

Canım hayırlı olsun güle güle yaşayın bereketiniz huzurunuz daim olsun

almina dedi ki...

Kolay gelsin :), ben yardıma gelirdim ama pasaportumun süresi doldu benim :).
Çok iyi komşuların ve de güzel anıların olsun inş yeni evinde.

Adsız dedi ki...

Selen'im seve seve gelirim canım komşum canım dostum Bana baaak üstüme gül koklarsan zaten bilmem ne yaparım seni gelince :) Şaka bir yana çooook iyi komşuların olur inşallah çünkü senin orada sıkılıyor olman kendini yalnız hissetmen beni üzüyor Canım benim kolay gelsin sana Kızımı ve seni öptüm Yeni evinde mutluluk ve huzur diliyorum

Adsız dedi ki...

yaa yazmayı unuttum klavyem bozuldu kahretsin noktalama yapamıyorum nokta virgül basmıyor o yüzden kelimeler birbirine girdi Kusura bakma canım benim::::::bak bu tek noktaydı :)) neyseki gülümseyebiliyorum sana onlar basıyor

Selen dedi ki...

Sevgili Baldan Tatli,Archisugar,eda,almina,sibel hepinize tesekkur ederim.
Umarim hersey daha iyi olur yeni evimizde:))

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Gule gule otur yeni evinde...

Adsız dedi ki...

Bende diyordum bu kiz nerelere kayboldu diye:)) sesi solugu cikmiyor diye.. sana kolay gelsin.. tasinmak zordur keske yakin olsaydim benim gibi tasinma konusunda profesyonel birine ihtayacin olabilridi belki, sanada yardim ederdim.. ama kutu sesini duyunca tuylerim urperiyor yasinma deme bana sana yardim ederim o ayri mesele. opuyom

Adsız dedi ki...

Selencim yeni evinde gule gule otur hersey gonlunce olsun.