Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

18 Eylül 2007 Salı

Yardim!!!!

Merhaba Arkadaslar,
Benim bir sorunum var bir blog ile ilgili.Cok sevdigim arkadasim 'Evin Kedisi' adindaki blogu yaziyor ve ben her nedense onun bloguna yorum yazamiyorum.Blog aciliyor ama hicbir yeri tiklayamiyorum,yorum yazamiyorum.Bu arkadasimin blogunu eskiden baska bir template ile yaziyordu o zaman yazabiliyordum ama son aylarda seklini degistirdiginden beri yazamiyorum.Baska bilgisayarlardan oluyor ama benimkinden olmuyor.
Nereye bakmam lazim ayarlarlami ilgilidir bu?Yardim edin bana lutfen...
Tesekkurler:))

11 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Blog adresini tam olarak verirsen belki yardımcı olabilirim.olmuş olabilir diye düşünüyorum.

Selen dedi ki...

Adres http://evinkedisi.blogspot.com/

cok mutlu olurum cozebilirsek problemi.

evinkedisi dedi ki...

Olayın kahramanı ben, buradayımmm!

Kendi ayarlarıma tek tek baktım ama her isteyenin mail atmasına açık vaziyette, herhangi bir ayıklama durumu ya da engel yok. O yüzden işin benim tarafında bir sorun göremiyorum. Şu iş hallolsa Selan, o kadar sevineceğim ki anlatamam :) Umarım, bilen ve anlayan birisi yardımcı olur.

Bu arada, annenin yeni yaşını kutluyorum. Burçdaşım olarak O'na sevgilerimi yolluyorum :)

Selen dedi ki...

Merhaba canim,problem cozuldu iste:))).Esim cozdu problemi,meger internet explorer7 imis problem.Bu konuda yazanlarin yorumlarini okudum cok sayida sikayetci olan var linkleri tiklayamiyorlarmis bizde baska firefox diye bir program kurduk onunla denedim ve uzun zamandan beri birakamadigim yorum biraktim bloguna canim,gozumuz aydin.
Yarin su programi adam gibi tekrar kurup kalici halde birakacagim bilgisayarda:))

BALDAN TATLI dedi ki...

Sorunun halolduğuna sevindim. Arasıra explorer problem çıkartıyor. Burada hata gönder veya gönderme diyor. Mutlaka gönderi seç. Çünkü o zaman firma yetkilileri problemden haberdar olup çözmeye çalışıyorlar. Bu da ufak bir bilgi. Sevgiyle kal.

Esra dedi ki...

Simdi explorerla ben de baktim ve linkleri tanimiyor bilgisayar. Evinkedisi formatini daha alt seviyeye cekerse sanirim daha genis insan kitlesi yorum birakabilir. Ben de simdi denedim, mumkun olmuyor... :-(

evinkedisi dedi ki...

Hiii! Formatını daha alt seviyeye çekse demekle kasıt nedir? Ben, evet bilgisayarımda fire fox kullanıyorum ama bunun blogla ilgisi mi varmış? Bu arada, Selen'cim gördüm yorum girmişsin, tekrar teşekküre geldim :)

renkler dedi ki...

Canım, bu konuda sana yardım edemem ama annenin doğumgününü kutlarım ve pembiş hediyene de bayıldım:-)

B5 dedi ki...

SELEN neredesiiin! :)

almina dedi ki...

merhaba,gec kalmısım ben yardı ıcın.Sen arkadasında coktan yayınlamıssın yorumlarını.
E gelmişken hatır sorayım :).
Umarım iyisindir veİzmir sonrasındaki yoğun duyguların geçmiştir.Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım,sevgili dostum.Bloğuna girdim yazdıklarını okudum da inan gözlerim doldu..Canım benim üzme kendinide bizide.amaaaan annenle bi yandan sohbet ediyoruz bi yandan sana yazıyorum ne yazacam kafam karıştı.Nuray teyzede yaz öyle dedi bana.Canııım koy şu tatil resimlerinide bakalım tekrar.Gerçi ben gördüm ama o güzel yerleri yeniden görmek hoşuma gider.Canım Selen'im hep mutlu ol ve sevgiyle kal.Delphine i ve seni çooooook öpüyorum. SİBEL