Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

1 Ekim 2007 Pazartesi

Bunlar yenmezmi???

Iste yuzduk yuzduk kuyruguna geldiiiiik.
Neredeyse butun paketleme isi bitmek uzere Delphine hanimin odasi kutulandi.Evde yuruyecek yer neredeyse yok.Kutu kutu kutu...heryer kutu.....
Sevgili esim cok yardim etti,o olmasaydi zaten hepsi bitmezdi.Annecigim sen sakin uzulme damadin yeteri kadar yardim ediyor bana.
Yarin sabah kamyon gelecek bakalim internetim ne zaman baglanacak yeni eve bilemiyorum sanirim simdilik minicik bir ara verecegim bu yuzden.
Bundan baska Bahar abla'cigimin kedileri yavrulamis sizlere onlarin resimlerini gostermek istedim bugun sabah kalkip da emaillerime bakinca bu resimleri gordum butun gunum harika gecti,icimi sevgiyle doldurdu bu sevimli yaratiklar.
Mozart bey ile Cilek hanimin yavrulari ,Allah saglik versin cok sekerler canim yaa..

Bu daha once dogan yavru adi Simit,

Bunlarda yeni bebisler....:))

Keske Izmir'de olsamda onlari o minik yuzlerinden opebilsem........
Hepiniz sevgiyle kalin,yeni evimden tekrar yazacagim..
Sevgiler..

6 yorum:

askıncın dedi ki...

gözümün nuru bitanem şuan tek isteğim kuş olup biriciğimin yanına uçmak yardım etmek gurbet böyle zamanlarda daha çok acı veriyor elin kolun bağlı kalıyor içim çok acıyor bebeğim okadar yükü taşımak zorunda olmandan işin karakızım ısaac birde taşınma telaşın allahım yardımcın olsun yeni evin huzur ve mutlulukla dolsun kalbim hep seninle annem sana hiç kıyamıyorum sen hala benim bebeğimsin seni canımdan çok seviyorum bitanem

Adsız dedi ki...

Selen yenmez mi içime sokarım maşallah boncuk ya bende istiyorum ev sahibi yan dairede ama of be Selen benim için de sev ne olur

evinkedisi dedi ki...

Taşındınız mı acaba?

Küresel ısınma linkini koymuşuz :)

En kısa zamanda haberlerini bekliyorum Selen'cim. Allah kolaylık versin diyorum :)

Adsız dedi ki...

Ayyy ne tatlı o yavrular öyle.Bugün anneciğin Bahar ablaya gidiyor onları sevmeye.Canım benim hala dolap kurulmamış ve yerleşememişsin.Seni tanıdığım kadarıyla çıldırmana az kalmıştır tamamen toparlanamadığın için.Ah keşke orada olabilsekte yardım edebilseydik.Teyzeciğim ne güzel demiş yorumunda gurbet zoooor.Seni seviyorum Selen'im.

B5 dedi ki...

Kolay gelsin Selen, ilk hafta cok yorulursun ama sonra yavas yavas guzel bir cevre kurarsin umarim.
Ben de tasindim bu arada ama bloglarda. Adresim degisti aklinda bulunsun,
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Güzel bir İzmir sabahından merhaba.Bugün bayram ve İstanbul'dan kardeşim geldi Selen'ciğim o yüzden çook mutluyum.Seninde bayramını kutlarım canım benim.Şu an son görderdiğin resimler karşımda.Alpay odasına astı.Delphine'yi sevip duruyoruz resimden.Tatlı kız,cimcime.Öpüyorum canım seni.