Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

30 Ekim 2007 Salı

COK KIZGINIM!!!!!!!!


Merhaba,
Uzun zamandir kendimden biseyler yazamadim,
Dun gece annemle konusurken bana beni hem cok uzecek hemde cok sinirlendirecek bir haber verdi.
Apartmanin yoneticisi anneme imzali bir kagit yollamis, uzerindede kopeginizin rahatsizligindan dolayi apartman sakinleri huzursuz oluyor kopeginiz apartmana ve asansore tuvaletini yapiyor bu konuda sizi uyarmak zorundayim ve size kopegi uzaklastirmaniz icin 10 gun sure taninmistir yaziyormus...
Ey GERIZEKALI YONETICI,
Keske senin beyin hucrelerin azicik calisabilseydi de o kopek madem heryere cisini yapiyor bu insanlar gunde 4 kere neden bu kopegi gezmeye cikariyorlar diyebilseydin,
Ey GERIZEKALI YONETICI
Keske diyebilseydin ki bir yakininiz kanser oldugunda yuzunde elinde herhangi gorunen yada gorunmeyen bir yerinde yara ciktiginda toplumdan uzaklastiriyormuyuz diyebilseydin.

Apartmanda benim bildigim 2 tane verem hastasi var onlar ne olucak ya????Ben onlarla ayni havayi solumak zorundamiyim?Goruntusu hos olmayan insanlar var bende onlardan rahatsiz oluyorum onlarida atin o zaman.
Biz aptalmiyiz ki 4 yasindaki cocugumuzun o HASTA KOPEKLE icli disli olmasina izin veriyoruz beraber uyumalarina izin veriyoruz.Ben salakmiyim ki canim annemle babami o HASTA KOPEKLE yasamasina izin veriyorum madem ki insanlara zarari var.
Eger insana zarari olsa apartman sakinlerinden once benim canlarim o hayvancikla yasiyor buna son veriririm.
Bunu sikayet eden insan goruntusunde olan zavallilari kiniyorum ve hepiniz cevabinizi alacaksiniz..
SIKIYSA UZAKLASTIRIN bakalim o kopegi o dairedende bende o apartmani nasil gelip hayvan ciftligine ceviriyorum....
Dua edin ki ben orada degilim su anda o sikayeti edenleri nasil pisman ederdim ama malesef annem cok daha nazik bir insan ama gerekirse gelir cevabinizi da veririm GERIZEKALILAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hayvanlari sevmeyenlerden nefret ediyorum....................

7 yorum:

B5 dedi ki...

:( Sana yazdigim gibi.. Goruntu yuzunden bir uzaklastirma yapamayacaklardir kanunen diye biliyorum. Hayvanin bir zarari olmadigi surece ve bu kanitlanmadigi surece... Sen uzulme lutfen. Su an cok kederli oldugun belli...

Adsız dedi ki...

Selencigim yonetici hakkindaki fikirlerine aynen katiliyorum. Cok guzel yazmissin.
BAHAR GERCEK

Esra dedi ki...

Selencigim... bloguma bir gelip bakar misin hayatim... (31 Ekim tarihli yazima)... Mevlana soylenecekleri 2 cumleyle soylemis yuzyillar once...

Adsız dedi ki...

öncelikle köpeğinize geçmiş olsun.ama gerçektende asansöre felan pisleyen ve sürekli sesi gelen bir köpekğin yaşadığı yerde yaşamak çok zor olurdu.madem sizinki böyle değil insanların korkusu köpeğin hastalığı sanırım.ben severim hayvanları ama öncelik benim için herzaman insan sağlığıdır çocuklarımın sağlığıdır.hayvanlarını evlat yerine koyan ve en az evlatlarım gibi seviyorum diyenlerde bana saçma gelir..masum hayvanlara zarar verenleri düşmanım gibi görüp her türlü cezayı çekmelerini sağlamışlığımda vardır..ama yinede oradaki insanların arasına köpeği istemeyenlere köpeğinizin hastalığından dilemeniz çok ama çook itici geldi..sizinde o komşulardan farkınız kalmadı gibi sanki bu düşünceden dolayı..keşke o insanlara hastalık yerine merhamet dileseydiniz..

müzi dedi ki...

merhaba Selen,
kizginligini anlayabiliyorum.
cok gurultulu olan bir kopekten rahatsiz olmayi anlayabilirim, ama olay goruntu ise bu sacmalik.
ve de kopeginin hastaligi bulasici birsey degilse... belki de o insanlara anlatabilirsiniz durumu. siz anlatinca rahatlarlar, belki (umuyorum) anlayabilirler gereksiz yere endiselendiklerini.

Adsız dedi ki...

Selen'ciğim yaşananlardan dolayı bende çok üzgünüm.Seninle ve Machs ile yıllarca aynı apartmanda hatta içli dışlı yaşadım ama Machs'in asansöre pislediğini hiiiiç görmedim!!!!!!Anlam veremedik bu saçmalığa.Üzülme lütfen hiç bir şey yapamazlar.Bir açıklamada şu:" yarasından dolayı korkuyorlarmış,bulaşıcıdır diye"Allah görmesin birimiz kanser hastalığına yakalanırsak demekki bizide atacaklar 10 gün içinde diye düşündüm bende.Düşmanımın bile akıllısı olsun derler ya çok doğru.Kanser hastalığının bulaşıcı olduğunu düşünen cahillerle uğraşmak zor..Veterinerin açıklamasına rağmen.Üzülme canım benim.Nuray teyzem haklarından gelir onların.YANINIZDAYIM!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Selen'cim uzulme.. ee son gelismeler neler?