Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

5 Temmuz 2007 Perşembe

Bekle geliyoruz Izmir'im


Iste gunler hizla gecmekte ve ben kendimi stres yapmaktansa buradaki son gunlerimi evi temizleyerek gerekli alisverisleri yaparak,kisacasi burayi esime en guzel sekilde birakmak icin cabalayarak geciriyorum.
Bugun 'The Secret' adli DVD yi seyrettim.Hosuma gitti,dizidede denildigi gibi kotu olumsuz seyleri dusunmek olmayacagida varsa onlari size ceker.
Bu yuzden su anda kafamda canlanan iki sahne var birincisi Adnan Menderes Havaalanina kizimla inip memleketimi daha guzel bir gelecege tasimaya yardimci olacak oyumu kullanacagiiiiiiim ve ondan sonrada o kahverengi film kapli saga sola acilan cam kapinin ardinda bizi bekleyen annecigimi ve babacigimi gorecegim ve kizimin onlara anneannecigimmm,dedeciiim diyerek kosup boyunlarina atlamasini seyredecegim.
Sonrada ben atlamadan sarilacagim anacigimin babacigimin boynuna malum atlarsam kilo durumumdan dolayi annemin ezilme hali ortaya cikabilir:))))
Iste boyleeeeeee...
Burada hala yagmur durmadan yagiyor ama ben memleketimdeki kavurucu sicagi dusunerek gulumsuyorum...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hangi gün gidiyorsun? ben de heyecanlandim bak simdi :)

Selen dedi ki...

Rahsan'cigim Sali gunu gidiyoruz.

almina dedi ki...

Ya ben de geliyorum İzmir'e.Ama seçim görevini yaptıktan sonra.Bakarsın karşılaşırız İzmir sokaklarında :)

askıncın dedi ki...

canım canım canımıniçi bebeğim heyecanımı ifade edecek kelime bulamıyorum o camlı kapılar artık açılıversede size sarılıp kokunuzu içime çeksem işte hasret özlem bazen içini acıtıyor insanın neyse çok az kaldı bitanem beraberliğimizin tadını doyasıya çıkaracağız inşallah sizi çok ama çok özledim kocaman kocamannnnn seviyorum aşkımcım

renkler dedi ki...

Kimbilir ne heyecanlısın. Ama eminim anneciğin daha da heyecanlıdır. İzmirine biran önce kavuşman dileğiyle...

Selen dedi ki...

Almina,annecigim,renkler cok tesekkur ederim.Hepiniz dua edin bana sag salim gecikmesiz gidiverelim Izmir'e.
Sevgiler

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hiii ben bu yaz gidemiyorum,canım İzmir'ime ,ama annemler yanımda şu an ,onları gördüm en azından...
Şu an izmir'de olsaydım vapurun terasında ,izmir gevreği yemek ve çay içmek isterdim,pasaportta inmek ,Kordon da yürümek,Denizatında buz gibi bir bira içmek güneşin batışını izlemek isterdim.....

Selen dedi ki...

Merhaba Perili Kosk
Bende o buzzzz gibi birayi icmek icin can atiyorum o misssssssss gibi korfez kokusunu iliklerime cekerek iceegim senide hatirlayacagim icerken.
Sevgiyle