Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

12 Temmuz 2007 Perşembe

İşte Evdeyızzzz

Merhaba arkadaşlar
Cok rahat ve problemsiz gecen bir yolculuktan sonra annecıgıme babacıgıma vede Macshs'imıze kavustuk.
Herkes cok mutlu kızım anneannesıyle uyuyor onun etegınde butun gun.Bugun ona gıdıp bısıklet aldılar aksam 10a kadar parktaydık.
Sımdı uyuyor bende ınternetteyım.Ama sımdı annecıgıme gıdıyorum.Bu sadece kısa bır not hepınız ıcın..
Resimler yollayacagım daha sonra.
Sımdılık bu kadar

7 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Habi bakalım,hoş geldiniz sefa geldiniz....
güzel bir tatil yapın inşallah...

Unknown dedi ki...

Çok mutlu olduuum. Ne güzel sevdiklerine kavuşmak ve de tatil yapıyor olmak. Kıskandım.

Unknown dedi ki...

hoşgeldiniz... kim bilir belki bu yıl görüşürüz

almina dedi ki...

Hoş geldiniz, hangi parkmış o 10'a kadar durduğunuz :).23 temmuz sonrası ben de geliyorum İzmir'e.İyi tatiller size.

Selen dedi ki...

Hepinize hosbulduk dostlarim.Cok ama cok iyi vakit geciriyorum burada.
Almina'cigim oturdugumuz park Bornova'da evimizim onunde bir park.Resimlerini en kisa zamanda koyacagim bloga.
Sevgilerle

B5 dedi ki...

Seller mi? Inan senin blogundan okuyorum haberleri. Iki hafta boyunca dogru düzgün haber takip edemedik. Bir yanginla ilgili gelismeler icin TV ye baktim o kadar.
Iyi rahat gidebilmissiniz o kadar olaydan sonra Ingiltere'de.
Annenlere cok cok selamlar. Benimki dönüyor yakinda. Keski biraz daha kalabilseydim. Hala suda yüzüyorum sanki..

Cok iyi vakit gecir Selen, buradaki yagmurlarimizi düsün (asagi yukari ayniyiz), her anin tadini cikart.

Sevgilerimle,

BALDAN TATLI dedi ki...

Hoşgeldin vatanına. Hasret gider bakalım. Sevgiyle kal.