Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

2 Temmuz 2007 Pazartesi

Felaketler...

Gectigimiz hafta ve bugunde dahil olmak uzere Ingiltere'de korkunc yagmurlar yagiyor.Insanlar evlerini herseylerini birakip kendilerini kurtarmak zorunda kaldilar.
Evlerinin cogunun birinci katlari su altinda kaldi,Doncaster'da, Kuzey Ingiltere'de,Yorkshire'da ve daha adini bilmedigimiz bircok yerde insanciklar cok zor durumda.
Bunlari TVde gordukce kendi halime sukrettim,sicacik evimde oturuyorum ailemle,isime gidip geliyorum ama ya o insanlar benden sadece 2 saat uzakta yasiyorlar.


Tum bunlara uzulup tasalanirken birde Londra'da en islek yere park edilip birakilan bomba yuklu araba birde bunun ustune Glasgov'daki havaalanindaki bomba girisimi amaciyla yakilarak havaaalanina dogru surulen araba.. Havalaalanlarinda guvenlik en ust duzeye cikarildi,heryerde polisler gormek mumkun cunku baska ataklar bekliyorlar.
Tahmin edersinizki bu beni korkunc derecede rahatsiz etti, cunku tam 8 gun sonra bende o havaalanlarindan birinde olacagim,kimbilir kac saat surecek o guvenlikten gecip ucaga ulasmak.
Bu yuzden bu son gunlerde biraz stresliyim anlayacaginiz geceleri uykum kalmadi aklimda fikrimde ucak ve havaalani var.
Lutfen bana biraz pozitif enerji yollayin.
Biliyorum ki annecigime kavusacagim ve onu kocamaaaaaaan kocamaaaaan opecegim.
Herkese baris icinde saglikli felaketsiz terorsuz gunler diliyorum,kendimede......

7 yorum:

daimamutfak dedi ki...

Canım merhaba.Yazdığını okudumda dehşet görüntüler.sana birşey olmamaış çok sevindimde o insanlar için üzüldüm..geçmiş olsun..kendine yavruna iyi bak ...sevgiler.

evinkedisi dedi ki...

Ah Selen sende mi?! Aynı stres hepimizde ya! Bu sene ilk defa İngiltere'ye gelirken yağmurlar, seller ve bomba olayları...Haklısın, hem de çok. Rahatsızlık diz boyu...Kimbilir geçişler herşey ne kadar zor olacak. Bazen hep evde kalsak bir yere kıpırdamasak diyorum :( O da olmaz tabi ki...İyi yolculuklar.

Berceste dedi ki...

Selen, ben bu olayların bir şekilde birileri tarafından düzenlendiğine inanıyorum. Halkı kendi istedikleri yöne çekebilmek, o korkuyu daim kılabilmek için! Bu sebeple endişelenme derim. Sellerden kork, o yukarıdan, ama diğerlerini de yukarıya havale et, o ne yapacağını gayet iyi bilir, sen içini ferah tut. Geçen sene de bu zamanlar insanlara aynı korkuları yaşattırdılar. Uçuşları iptal ettirdiler. Çocukların mamalarına, oyuncaklarına bile el koydular. Ne oldu? Yapacak olanı durduruyor mu? Ben minicik bir gözdamlası için 50 kere arandım! Dönüşte bavula koydum, aaa bir baktım, hacılar ellerinde bidon bidon zemzem uçaktan indi, soran yok, biz Stanstead'de bavulsuz dımdızlak kalakaldık. Sağolsun THY bizim bavulları taşımamış, uçağa ağırlık yaptı deyip, İstanbul'da bırakmış. 89 kişi aynı dertten muzdarip iki gün bavul bekledik! Sonra düşündüm de, eskiden herkesler elleri kolları dolu uçağa binerdi, kabinde koyacak yer kalmazdı, bu sıvı meselesi acep o yüzden mi icat olundu dedim... Kim bilir? Hakkımızda hayırlısı :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

selenciğim buna benzer bir sel Bartın'da biz de yaşadık aynen böyleydi ancak malum daha bir sefillik vardı,yardımlar çok geç geldi falan...bizim arabamız aynen bu arabalar gibi suya gömülüydü,
ancak dediğin gibi pek çok kişi evini ,eşyasını kaptırdı sele...insan üzülüyor tabi...
ama doğa ne zaman neler sunacağını haber vermiyor bize...
biraz yorulacaksın ancak bir bakmışsın sıcacık İzmir'desin,inan kuş gibi gidip geleceksiniz ,yüreğini ferah tut...

askıncın dedi ki...

BİTANEMdoğa olaylarına neyazıkkı engel olunmuyor oinsanlara allah kolaylık versin ateş düştüğü yeri yakıyor benim tesellim sizlerin bu sıkıntıları yaşamamış olmanız diğer konuları kafana takma annem geçen yılda aynı stresi yaşadık herşey yolunda bir bakıcaksın sarmaşdolaş olmuşuz iyi şeyler düşün kendini mutsuz etme biran önce kavuşmak istiyorum size sağlıkla inşallah seni kocamannnnn seviyorum bebeğim

Justin Biebery dedi ki...

Selencigim, haklısın korkmakta, nereden ne geleceğini kestiremiyoruz bazen. Hayat iyi-kötü sürprizlerle dolu. Ama korkuyla yaşanmaz ki, bir yerde olacağına bırakmak gerek. Su akar, yatağını bulur demiş ya atalarımız, öyle... Sakin ol, çok düşünme yolculuk üzerine ve herşeyin yolunda olduğunu ve olacağını düşün. Yolculuk sonrasında İzmir'de anne-babanla ve arkadaşlarınla geçireceğin güzel günleri düşün.

Adsız dedi ki...

Biz burada sicaktan eriyoruz, orada insanlar sular seller altinda kaliyor. Bir 10 yil sonra hala yasiyor olacak miyiz, ciddi ciddi merak ediyorum :-(