Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

9 Temmuz 2007 Pazartesi

Yuzduk Yuzduk Kuyruguna Geldik...Artik GIDIYORUZZZZZZZZ...

Evet iste sonunda 1 senedir bekledigim an geldi sayilir.Yarin bu saatlerde ucaga dogru yola cikmis bekliyor olacagiz.
Valiz hazirlama ve son rotuslar bitti sayilir.Bende bittim ama butun bunlari yaparken sanki Manchester'dan Londra'ya kosmus gibi yorgun hissediyorum kendimi fiziksel yorgunluk var birde kafam yorgun surekli birseyler donuyor kafamda sunu yaptimmi bunu koydummu valize diye.Sanirim o derin nefesi ucaga binipde koltuga oturdugum anda alabilecegim o zamana kadar ha gayret Selen.
Vaktim oldugunda yazacagim yine,bu sefer gunesin sicagin oldugu yerden yaziyor olacagim:))
Hepinizin iyi yolculuklar dileklerine simdiden tesekkur ederim lutfen bize dua edinde problemsiz sag salim gidelim.
Sevgiyle kalin.....



6 yorum:

askıncın dedi ki...

bitanem canım yavrum nihayet kavuşma günümüz geldi hayırlısıyla inşallah sağlıkla iyi yolculuklar olur bebeğim uçakta dinlenip tüm enerjini toplarsın seni çok mutlu görmek istiyorum nemutlu bana kokunuzu içime çekeceğim şimdiden çok heyecanlıyım o anı düşündükçe seni çoook seviyorum anneciğim iyi yolculuklar bebeğim

Selen dedi ki...

Yanlis yaz yazmisim otekini sildim Tesekkur ederim canim annecigim.Seni coooooooook ozledik ve seviyoruz.

BALDAN TATLI dedi ki...

Sana hayırlı yolculuklar. Sağ salim ulaşırsın umarım buralara. Sevgiyle kal..Buraları boşlama ama.

Adsız dedi ki...

ohhh anne kiz torun kavusuyorsunuz demek yarin hayirlisiyla! derin nefesi bence ucakta koltuga oturdugunda aliyorsun, indiginde veriyorsun :) harika günler gecirmeni dilerim

Adsız dedi ki...

Canim Arkadasim, Kardesim,

Iyi yolculuklar. Uzun bur aradan sonra seni gorecegimi bilmek de beni cok heyecanlandiriyor. Kavusmak, gorusmek uzere...
Cok cok optum .

Didem

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

heyyyyy....
güle güle gidin ,güle güle gelin bakalım..
Güneşin,sıcağın çocukları olun birazda....
Buz gibi biranı içerken beni anmayı unutma ama ...
sevgiler....