Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

27 Haziran 2007 Çarşamba

Akrabalar ve Dostlar

Merhaba Arkadaslar,
Oncelikle beni merak eden hepinize cok tesekkur ederim, hepimiz cok iyiyiz sel bizim buralara gelmedi cok korkunc yagmurlar yagdi ama hepsi kurudu gitti. Bu son haftada gunler saatler bana az geldi islerimi yetistiremedim,hayat sanki yanimdan gecti gitti gibi hissettim,bir baktim sabah bir baktim aksam yatagimdayim. Ama galiba bugun yakaladim artik zamani ki yazabiliyorum buraya. Canim anacigim Izmir'e gitti evimi misler gibi yapti yeni esyalar aldik onlari yerlestirdi ve cok yoruldu. Bu orkideler sana annecigim.

Annecigimin yaptiklari cok guzel ama onu hic yanliz biraakmayan birtanecik komsum Sibel'cigimin hakkinida nasil odeyecegim bilmiyorum,annecigimi hic yalniz birakmayip kendi isini gucunu birakip benim evi duzenlemeye gelmis.Ellerine kollarina saglik canim dostum benim.Iyiki varsin seni cok seviyorum.
Yazimin basligida bu yuzden Akrabalar ve dostlar....
Baslamadan once bu guzel gullerde senin icin canim Sibel'cigim..

Insanlarin akrabalarini secme sansi olsaydi ben benim olanlari komple yok eder ve yerlerine kendi sectigim insanlari koyardim.
Bugune kadar hicbir akrabamdan gormedigin iyilikleri guzellikleri hep arkadaslarimdan dostlarimdan gordum.
Akraba denilen o gereksiz yaratiklarin(Benimkiler icin gecerli bu tabiki)
bana daha dogrusu bana ve anneme verdikleri tek sey bas agrisi oldu.Zamaninda ingilizceden anlamayan kuzenimin koskoca bitirme projesini turkceye cevirdigime mi uzuleyim yoksa universitedeyken kiz arkadaslariyla evimde kalmak icin benim evimi canim Selen'im seni cok seviyorum yalanlari altinda kullanan gereksiz oteki kuzenime mi uzuleyim daha bunun gibi ornek cok ama hepsini yazmaya gerek yok bence.
Iste cevap hicbirine uzulmuyoruuuumm, cunku gecen sene itibariyla ailemde annem babam disindaki tum akraba denilen o gereksiz toplulugu sildim hayatimdan ve yerine dostlarimi yazdim.Onlara yaptigim hicbirseyi de helal etmiyorum onlara.
O kadar rahatim ki anlatamam sizlere ohhh ne bas agrisi ne problem kaldi.
Sizlerde boylemi dusunuyorsunuz akrabalar daha cok dertmidir insanin basina??
Ben veridigim karardan cok mutluyum varligi ile beni mutsuz edenleri bir kalemde sildim hayatimdan simdi ise sadece benim iyi ve kotu gunumde yanimda olan dostlarim var.
Hayat cok kisa ve bir kere yasanir..Guzel anilarla doldurmak varken neden beni varliklari ile rahatsiz eden sahislarla paylasayim ki bana verilmis bu guzel hayat denen hediyeyi..
Iste bugun bunlari paylasmak istedim sizlerle,hepinize orada oldugunu icin okudugunuz icin tesekkur ederim,
HEPINIZI COK SEVIYORUM, HERSEY GONLUNUZCE OLSUN....

11 yorum:

askıncın dedi ki...

biriciğim benim sizin için yaptıklarımdan keyif alıyorum hep beraber keyfini süreceğiz sana canım feda bitanem iyiki varsın bunları yapma imkanı veriyor ve hayatımı renklendiriyorsun nefes alış nedenimsin annecim orkideler için yeşekkürler tüm yorgunluklarım geçti allah herkese senin gibi evlat nasip etsin hayattaki tek şansımsın bebeğim SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM birde kokunu duysam

renkler dedi ki...

Ben de bana ve anneme zarar vermiş tüm akrabaları sildim. Ne kadar yakınım olursa olsun bundan sonra da öyle olcak. Benden uzak olsunlar aman... Sen de üzülme, şanslısın çok iyi bir anneciğin var, arkadaşların var...

Selen dedi ki...

Canim annem ellerin kollarin dert gormesin,hersey icin cok tesekkur ederim sana seni herseyden cok seviyorum.
Merhaba Renkler,
En guzelini yapmissiniz,bizim gibi, sadece akraba olundugu icin insanlari uzmek bazilarini mutlu ediyor o zaman ceker giderler hayatimizdan degilmi?

evinkedisi dedi ki...

Merak etme, bunlar herkesin hayatında bazen şiddetli, bazen hafif yaşanıp geçen sorunlar. Benim yaş ilerledikçe öğrendiğim ve söylemeyi de çok ama çok sevdiğim Hayır! kelimesi. Ağırlığını daha rahat koyabilmek.. O yüzden yaşlanmayı seviyorum desem? Bu arada, ne güzel yeni bir ev, darısı bizim başımıza, en istediğimiz şey...Güle güle, sağlıkla yaşayın içinde :) Görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Canım Selen im,canım dostum yazdıkların beni öylesine duygulandırdı ve mutlu ettiki..Bende senin gibi düşünüyorum.Akrabaların bolluğundan çok bir tane dostum olsun yeterli.Bu konuda kendimi şanslı hissediyorum çünkü sen benim dostumsun.Komşuluktan dostluğa uzanan beraberliğimizde seni tanımış olmaktan mutluluk ve gurur dutdum.Sevgili anneciğin Nuray teyzeciğiminde İzmir de olması bana kendimi güvende hissettiriyor...Ayrıca sana sürprizler hazırlıyoruz bakalım beyenecekmisin.Seni tanıdığım için mutluyum.Sevgiyle kal canım benim..

Selen dedi ki...

Canim Sibel'cigim,
Bak olmus iste ne guzelde yazmissin.Annem yaninda simdi galiba,ugrayacakti sana,KISKANDIIIIIIIIIIIM...
Ilk karsi daireye tasindigin gunu hatirliyorum ne guzeldi o gunlerimiz degilmi.Ne kahveler icerdik her sabah.O kadar ozluyorumki senin sicak dostlugunu ve o guzel gunleri anlatamam.

Selen dedi ki...

Merhaba 'Evin Kedisi',
Katiliyorum yazdiklarina ama hayirinda bir olcusu var bence artik 100 kere soylenince bir anlami kalmiyor ondan sonrada o gereksiz kisiler silinmek zorunda kaliyor verdikleri rahatsizliklardan dolayi.
optum seni

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

akrabalık ilişkileri uzak durunca iyi oluyor,kesinlikle denenmiş ve görülmüştür,katılıyorum sana ....

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Yeni evinde gule gule otur, akraba degil, iyi insan olmak gerekir iyi iliskilerde...

daimamutfak dedi ki...

Sevgili selen merhaba,Anneciğine inşallah gene kavuşman dileğiyle..sevgiler...neriman

Adsız dedi ki...

fıstıkcım haydi son 5 gün diyebiliriz artık kavuşuyorsun anneciğine birde orda yaşamakta bir ayrıcalık inan bana baksana burada önümüzü göremiyoruz ülkemizle beraber neler olacak endişemiz var senin orda özlemden başka kaygın yok be yavrum ne güzel dimi bugün güneş ablan bu pencreden bakıyor hayata ve umuyorum güzel ülkem çıkacak karanlıktan aydınlığa seni çok seviyor ve öpüyorum