Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

3 Haziran 2007 Pazar

Hayata bakmak istedigim pencere



Herkese harika bir pazar gunu dileyerek baslamak istiyorum yazacaklarima.
Bugun burada harika bir hava var(Nasil olduysa bilmiyorum!)Genelde soguk ve gri bulutlarla kapli bir gokyuzune sahibiz.Ama 2 ayda bir falan gokyuzu mavi olup gunes parlayabiliyor.
Ben sabah kalkarken gunes isigini gordugumde gunum hep guzel gecer o guzel sicaklik icime dolar ve nese ile baslarim gunume.Iste bugun o gunlerden biri. Ise gitmek zorunda olsam bile hala mutluyum.
Bu resimdeki pencerede bana huzur veriyor bu yuzden bugunku yazi ile vermek istedim.
Birde zaman gecip de annecigime kavusacagim gun gelse.Ucaga binsem vede gitsem iste o zaman ne yagmur nede gri bulutlar gunumu karartabilecek cunku gunesim annemin yaninda olacagim.
Iste bugunluk benden bu kadar,
Sevgiyle kalin gunes hep kalbinizi isitsin.....

1 yorum:

askıncın dedi ki...

bitanem hergünün deniz berraklığında huzurlu ve mutlu geçsin yavrum bende özlemle sizi bekliyorum paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir ne mutlu bize sevgimiz hergün dahada büyüyor seninle birlikte iken tek düşmanımız akıp giden zaman keşke zamanı durdurabilsek yinede sağlıklı olalım kavuşmalarımız çok olsun annecim seni çok seviyorum