Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

10 Haziran 2007 Pazar

Guzel ve Gunesli bir pazar gunu




Merhaba guzel pazarlar herkese;
Guzel bir pazar sabahinda gunes isiginin gozumun icine girmesiyle uyandim,kendimi sanki Izmir'de hissettim cunku gunes ve sicak hava bana daima Izmir'imi hatirlatiyor.
Burada genelde soguk ve yagmur oldugu icin sicak ve gunes Manchester'la bagdasmiyor kafamda bir turlu.
Resimdeki deniz kabuklariyla kumsalda oynamak icin can atiyorum bugun itibariyla tam 4 hafta kaldi.
Bir onceki yazdiklarima cevap veren tum arkadaslarin onerilerine uyarak dun attim kendimi sokaga ver elini alisveris merkezleri.Saat 11de ciktik evden sabah eve dondugumuzde saat 5 idi.alinmasi gereken ve de gerekmeyen herseyi aldik donduk eve kizimla.
Simdi yapilacak en onemli seylerden biri o hep yarim biraktigim valizi hazirlama isini tamamlamak.Sanirim yarin ilgilenecegim bununla.
Su anda Tv'deki Magazin programini seyrediyorum.Kim kiminle nerde oyununa benziyor hayatlari.Bugun evleniyorlar yarin bosaniyorlar ertesi gun yine evleniyorlar.Cok ilginc hayatlar var vede sacma.
Nerede kalmis aileye saygi degerleri....
Iste bugun boyle hissediyorum.Simdilik benden bu kadar...
Sevgiyle kalin.....


9 yorum:

Bambi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
B5 dedi ki...

O magazin dünyasindan o kadar uzal kaldim ki, herbirsey degismistir kesin ;))
Tatil alisverisi ne güzel.
Burasi ayni dedigin gibi Selen, yagmur ve serin havadan sonra bu günese ben bile mana veremedim. Henuz sikayetci degilim, aylar sonra yuzunu gordugum icin, ama cok sicak daha simdiden..
Asfalt eriten cinsten.
Sevgiler,

askıncın dedi ki...

BİTANEM özlem okadar ağırlaştıki tşımakta zorlanıyoruz artık yaşadıklarını bende burada yaşıyorum huzursuz ve mutsuz günler beklemekten yorulduk sabret bebeğim 1ay kaldıcanımıniçi yavrum bitanem denize karşı magazinleri birlikte seyredeceğiz magazinler eğlendiriyor insanı (ben komik buluyorum) seni bu dünyada herşeyden çooook seviyorum

Adsız dedi ki...

Burada da bir hafta yagmur yagdi, hem de nasil, bardaktan bosanircasina.. Selencim, siz en iyisi Isvec'e tasinin ;-) Yerde kar gokte gunes, hava soguk olsa bile hic bitmeyen ahmak islatan tarz yagmurdan ve gri gokyuzunden cok daha guzel. Hem yazlari da adamakilli yaz oluyor. Ben denize girdim kac kez ;-)

renkler dedi ki...

Benim moralim bozuk olsa alışveriş yapmak bile istemem. Anlamsız yere iç sıkıntısı oluypr arada... Umarım şimdi daha iyisindir:-)

BALDAN TATLI dedi ki...

Kendine gelmene çok sevindim. Para harcayıp alışveriş yapmak genelde iyi gelir biz kadınlara. Bak sen oralarda güneşi ve sahili yakalıyabiliyorsun, burada yani Eskişehir bu aralar neredeyse sel seli götürüyor. Kuraklık olacak dediler, bu aralar bir yağmur sorma gitsin. Yağdığı iyi olsu gerçi.Ama iki saat sonrasında sanki hiç yağmamış gibi. Bak az kalmış memlekete gelmeyede. Biraz daha sık dişini. Sevgiyle kal..

Selen dedi ki...

Merhaba adaşım :)
İade-i ziyarete ancak gelebildim. Alışveriş süper geçmiş olmalı. Ben de canım sıkkın olunca para harcayıp saçma da olsa birşeyler alarak çok rahatlıyorum. Kızına da kocaman sevgiler..

Adsız dedi ki...

galiba ise yaramis, buarada cok az kalmis gitmene, pazar günü 4haftaysa simdi 3hafta kaldi diyebiliriz! oh ne güzel, simdi plan program yapma zamani! sana tavsiyem internette gidecegin sehirdeki tüm atraksiyonlari (tiyatro, fuar, konser ne varsa artik) arastirman, uzunca bir liste yapman, gidergitmez biletleri alman, sonra annen ve kizinla hepsini ziyaret etmen :) hem zaman da daha cabuk geciyor böyle hayal kurarken :) aaaa birde ben bir gidisimde koskocaman bir gül buketi yaptirmistim anneme, ucakta cok dikkat cekmisti ama annem görünce cok sevinmisti, bu da bir öneridir mesela :) ya da bugün bir mektup ya da kart yaz, yarin at, senden birkacgün önce ulassin ellerine, hic beklemedikleri bir anda mesela :) umarim annen okumuyordur bunlari :P

Adsız dedi ki...

sevgili selen, yorumunu aldim, buradan cevap vermek istedim, eger bana yorumunda adresini yazarsan (tabiki yayinlamam) sana bildigim kadariyla yardimci olursam cok memnun olurum :) sevgiler :)