Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

5 Haziran 2007 Salı

Gulmeye ihtiyacim var:((

Iste o gunlerden biri daha,
Hani hic kendinizi iyi hissetmezsiniz hersey size negatif gorunur ya.Iste onlardan biri.
Disarida gunesli ve harika bir hava olmasina ragmen ben kendimi cok stresli ve huzursuz hissediyorum.Nedenini bilemiyorum,nasil ustumden atacagimida bilemiyorum sadece kendimi zorluyorum nazik olmaya ve kimseyi kirmamaya.
Sabah kalkmamla basladi hersey .O saniyeden beride hala ayni stresle devam ediyorum gune.
Soyle beni coooooook mutlu edip guldurecek birseyler olsada kendime gelsem.
Ne olabilir dediginizi duyar gibi oldum ama cevabi ben bilebilsem zaten kendime yaparim hemen.
Sanirim en guzel cozum gidip birazicik daha valizleri toplamam olabilir, boylece hem ust katta yalniz olurum hemde o dunyada herseyden cok sevdigim annecigimle olup da ona sarilacagim gune bir adim daha yaklasmanin keyfini yasarim belki yuzum guler.
Haydi o zaman ben yukari gidiyorum valizime...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Selen'cim gununun senlenmesi icin al sana bizim Usagun 3 fukrasi:))

:) TEMEL'IN KAYNANASI
Temel bi gun kahveye girmis. Ustu basi yirtikmis. N'oldu diye sormuslar.
Temel: "Kaynanami gomduk."
Kahvedekiler: "Iyi de bu halin ne?"
Temel: "Biraz direndi de."

:) ŞANS
Laz kola otomatiğine gitmiş, para atıp düğmeye basmış ve kolasını almış. Bir para daha atmış, yine düğmeye basmış ve yine kolasını almış. Bunun üzerine heyecanla arkadaşlarının yanına gitmiş ve :
- Çabuk bütün bozuk paralarınızı verin, bugün şansım çok iyi!

:) GÜZEL DUL
Temel'e hani sen güzel bir dulla evlenecektin, ne oldu diye sormuslar.
Kocasinun ölmesinu pekleyrum , demiş

Optum canim hadi acil biraz :))

Derya

BALDAN TATLI dedi ki...

Can sıkıntısı kolay geçmez. Bence senin sıkıntın birazcıkta özlemden kaynaklanıyor gibime geldi. Çok özlemişsin anacığını belli. Vatan özlemi bir yandan herhalde. Sen bence çık bir güzel alışveriş yap, para harca bak ne güzel geçer sıkıntı. Sağlıcakla kal. Her ne kadar uzakta olsanda gönüller bir olsun. sevgiyle kal..

B5 dedi ki...

Bu Derya ne seker yaa :)!!!
Bence de yaz geldi ve hepimiz tatili ozledik yerimizde kalmak istemiyoruz artik.
Senin gitmene de az kalmis, biraz daha dayan, sonra bomba gibi donersin :)

askıncın dedi ki...

canımıniçi tatlı yavrum gülmek için mutlu olmayı bekleme belki mutluluk gülüşünde saklıdır sabret bitanem az kaldı doyadoya öpmek koklamak için gün sayıyoruz bazen hasret okadar ağır geliyorki yükünü taşımakta zorlanıyoruz senden tek isteğim üzülmemen seni okadar çok sviyorumki bebeğim benim

Adsız dedi ki...

baldantatliya katiliyorum, para harca :) ama bilmiyorum okudunmu bende gecen ayni olmustum, gidip kucak dolusu cicek aldim kendime, almakla kalmadim, bir de süslü bir buket haline getirttim, ah ah nasil geldi hemen nesem yerine renklenince ortalik :) annenle biranönce kavusun bir de siz :)

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Derya, bulamadin mi Toroslardan da bir iki tane guldurmek icin, umarim Selen'e yetmistir bu fikralar...

Bambi dedi ki...

Selencim ben boyle durumlarda kendimi disari atarim ya da mideme cikolatali birsey atarim ;)

Habibe cok guldum evet yaw nedir bu hemserularimin cektigi ;))

Selen dedi ki...

Hepinize cok tesekkur ederim kizlar.Once Derya'nin fikralari guldurdu beni arkadanda sizden aldigim git para harca destegi ee bu yuzden sizleri kiramayarak yarin kendimi atiyorum disari artik allah ne verdiyse bakalim eve nasil doneriz..Ozlemcigim cikolata ve cikolatali birseyleri ben her turlu durumdan kurtulmak icin kullaniyorum zaten.Sinir mutluluk,ne aklina gelirse cikolatasiz hayati dusunmem bile mumkun degil:))))