Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

14 Haziran 2007 Perşembe

Manchester kendi kimligine geri dondu

bugun sabah uyandigimizda kizimin ilk sordugu sey 'anne gunes nereye gitti' oldu.Gitmis daha sonra gelecekmis annecigim dedim oda tamam anne dedi.
Gunlerdir askili pijamalarimizla sereserpe uyurken birden bu kis sabahina uyanivermek hicde hos olmadi.Hersey bir kenara okula ve ise gitmek uzere kapiyi actigimda bardaktan bosanircasina yagan yagmur ve kocaman beni bile ucurabilecek bir ruzgarla karsilastik.Tabiki kazaklarimiz montlarimiza burunerek gune devam ettik.
Neyse hafta sonu biraz daha iyi olacakmis.Annem,babam ve Machs beyde Izmir'e sag salim ulastilar.Usta sofor annem sagolsun..
Annem Izmir'e gidince hersey daha heyecanli bir hale geliyor cunku biliyoruzki artik gidis tarihi epey yaklasti.Bunu anlayamayan tek kisi ise minik kizim.
Anne ben anneanneye gitmek istiyorum dediginde ne diyecegimi nasil anlatacagimi bilemiyorum.Sehir ulke uzaklik kavramlarini anlayamiyor henuz.
Ama yolculuk gunu sabahi ona soyledigimde suratinda olusacak gulumsemeyi simdiden gorur gibiyim...
Iste bir gunde bitti...
Hepinize sevgiler...:)))

5 yorum:

Justin Biebery dedi ki...

Selam Selen, bilmiyorum ne kadar kaldı annene kavuşmana ama belli ki çok heyecanlısın. İngilizce bloğuna pek yazmıyorsun herhalde, dün bir yorum bırakmıştım ancak alıp almadığından emin olamadığım için buraya da bir iz bırakayım dedim:))
Fatma.

Adsız dedi ki...

Offf o kara bulutlardan bizede biraz gonderseniz biz burda kavruluyoruz, dun sabah 08:00 gibi 43C derece olmustu bile:))

Gunler sayili artik Selen, Tatile gidiyoruz:))

Adsız dedi ki...

busabah uyandigimda ben de ayni cümleyi hamburg icin söylemistim :) valla hamburg özünü buldu muydu neydi sabah sabah hatirlamiyorum :)) ama ben memnunum cok oh mis serin serin...

B5 dedi ki...

Rahsan? Sahi sen de Hamburg dasin.
Selencigim burasi da iste Rahsan in dedigi gibi, ama ben yazi ozledim.
Bulusmamiza da az kaldi gibi, biraz da gayret ucagi ayarladim mi tamam ;)

Berceste dedi ki...

Burası da aynı, burası da! Az önce filmlerdeki gibi kovayla atılırmışcasına yağmur yağıyordu. Eşim ne giyip dışarı çıksın diye düşündü durdu... Şimdi güneş sırıtıyor resmen, dalga geçer gibi! Hani yerler ıslak olmasa, hayal mi gördüm diyeceğim! Bu arada kızınla oğlunun dostluğu da pek sevimli :) Kızın yanında, onu benim için öper misin? Oğlunu görünce de benim için sever misin?(Ben ellemeye çekinebilirim de!)