Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

18 Haziran 2007 Pazartesi

Yattigin Yer Nurlarla Dolsun Birtanem

Bugun dunyalar tatlisi anneannem,melegim,Halime'min ölüm yildönümü.. O benim kücükken en iyi arkadasimdi,onunla oynardim hep,onun hakkinin oldugu kadar kimsenin hakki yoktur benim ustumde,beni o buyuttu taki okula baslama yasina kadar.... O bir melekti ve halada öyle.Yasadigi sure boyunca sesini yuksettigini bile duymadim.Onu cok seviyorum,kizimin adininda Halime olmasinin sebebi de bu.O daima benimle,yanimda....HALIME'M.. Ona bugun helva yaptim,sizlerde buyurun ve ona dua etmeyi unutmayin olurmu.........

AFIYET OLSUN.............

20 yorum:

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Sen hayirli bir evlatsin Selen'cim. Tarifini de isteriz! Un helvasi di mi?

renkler dedi ki...

Allah Rahmet Eylesin, nur içinde yatsın... Sen iyi bir torunsun, o mutlaka hissediyordur...

BALDAN TATLI dedi ki...

Anneannler bir başka. Benim içinde öyle canımcım. Ben bir kazada kaybettim canımı 93 senesinde. Allah rahmet eylesin hepsini. yattıkları yer nur olsun cennet olsun.

evinkedisi dedi ki...

Selen Merhaba!
Bu sefer de ben ziyarete geleyim dedim ve anneanneni okudum. Aile bireylerinin herbirini bu kadar yoğun bir şekilde anman ve bağlı olman ne güzel bir şey! Başın sağolsun :( Anneannen nur içinde yatsın.

Adsız dedi ki...

Allah Rahmet eylesin, Yattigi yer Nurla dolsun!

Selen dedi ki...

Canim arkadaslarim hepinize tesekkur ederim.Habibe'cigim evet un helvasi bir ara yazarim tarifini..
Hepiniz sevgiyle kalin
:))

B5 dedi ki...

Allah rahmet eylesin.. Ben oteki blogunda okudum bu haberi.. Benim aklima gelmez hic boyle anma gunu duzenlemek. Seni ornek alsam ya... Benim de super Saimecigim vardi, var :)...

Un helvasini da birkac senedir yemedim :(.. Tencereyi yakmadan bir tarifini deneyebilirsem sevinirim..

pembedeniz dedi ki...

Merhaba,Suleyman Ve Ben'in sayfasındaki yorumunuzdan tıklayıp geldim ben.
Anneannem'i beş yıl önce kaybettim ben ama hala içimdeki ateş dinmedi.çok özlüyorum onu, belki yıllarca ayrı kaldığımızdan, belki de birbirimize hasret kalışımızdan bu.
Ölümle gelen ayrılığa geçici ayrılık bizimkisi diye bakıyorum hep ve birgün biryerde biliyorum ki doyasıya yeniden sarılıcam ona.
Anneanne rahmet diliyorum...
Sevgilerle

askıncın dedi ki...

bitanem canım kızım sninle gurur duyuyorum senin gibi vefalı insan zor bulunur anneciğim canından çok sevdiği seleninin yazdıklarını gördü ve mutlu oldu eminim allah anneciğimden aldığı ömrü sana ve halimeme bağışlasın seni çok ama çok seviyorum birtanem adsl yeni bağlandı gecikmemden dolayı özür diliyorum annem

Adsız dedi ki...

mekani cennet olsun selencigim, bence seni de kizini da görüyordur, dualarina seviniyordur!

Justin Biebery dedi ki...

Ailenden böyle sevgiyle bahsetmen ne güzel Selen. Sevgi dolu bir ortamda büyüdüğün belli ki, sen de böyle sevgi dolusun. Devamlı olmasını, senin de hayat boyu aynı şekilde sevilmeni temenni ediyorum.

Bambi dedi ki...

selencim anneannen nur icinde yatsin, ne kadar hayirlisin.

Selen dedi ki...

Sevgili arkadaslar beni cok mutlu ettiniz ne kadar hayirli bir evlat yazilarinizla.Cok gurur duydum kendimle bende en onemliside annecigimin(askincin)yazdigi notu gorunce gozyaslarimi tutamadim ama hepinizede tesekkur ederim.Aileme duydugum sevgi ve saygiyi gostermekten hep guru duydum cunku beni ben yapan onlar,hepsini cok seviyorum ama en cokda annemi!!!

Selen dedi ki...

Merhaba Pembedeniz,
Hosgeldin bloguma,Tesekkur ederim yorumun icin.anneannemi ne zaman dusunsem benimde icim yaniyor cunku cok gencti kaybettigimizde.Hep hayal ediyorum anneannem annem ben ve kizim keske ayni karede yer alabilseydik bu hayatta ama olmadi iste..Benim torunlarim ve annemle ayni karede yer alacagiz..
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

gerçekten çok hayırlı bir insanmışsın selen...ve de çok şanslı...çünkü ben anneannemi de dedemi de hiç tanımadım.annem daha küçücük bir bebekken ölmüşler. dilerim hepsinin mekanı cennet olsun.
ve dilerim ki,senin gösterdiğin vefa da sana gösterilir; fazlasıyla hakediyorsun temiz kalpli blog arkadaşım. :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

merhaba selen sen beni ziyarete geldiğinde ben yoktum,ama artık döndüm ,
anneanneciğinin ruhu şad olsun ,helvanı allah kabul etsin,onlar bize sevgiyle bakıyorlar biryerlerden eminim buna ...
sevgiler...

Justin Biebery dedi ki...

Selen merhaba, sesin çıkmıyor, merak ettim dünkü yağmurlardan sonra. Bir hasar yoktur sizde umarım.
Fatma.

Justin Biebery dedi ki...

iyi olmanıza sevindim. Bizde de bir sorun yok. Bu bölge pek sel sorunu yaşamıyor neyseki. Kendinize iyi bakın.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

selencim ben günes ablan daha öncede yazdım ama sanırım yine beceremedin seni çooooooooooooooooook seviyorum iyiki hayatımda senin gibi bir renk var ve ne mutluki bana annen gibi bir dostum var senin doğurmuş bizlere şu an itibariyle tam 13 günün kaldı ha gayret ablacım kocaman öpüyorummmmmmmmmm

evinkedisi dedi ki...

Selen, Fatma'nın bloğunda görüp iyi misin diye sormaya geldim :) Yeni yazı girmeyecek misin? Bir de tatil ne zaman? Acaba gittin mi?