Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

31 Mayıs 2007 Perşembe

Acili Mangolu Somon


Bugun bir somon baligi yaptim harika oldu hemen yaziyorum nasil oldugunu sizlerede,
Once gerekenler;
Cok buyuk olmayan bir mango
tazede olur kuru da olur kirmizi biber.Taze ise minik dogranmis
2 tane somon parcasi
biraz zeytinyagi
azicik tereyag
1 limon suyu
Baslamadan once firini 180dereceye isitalim,
  • Mangoyu kucuk parcalar halinde keserek, limon suyu ve aci kirmizi biberi karistirip somonun ustune dokelim ve bir kapta yarim saat dolaba koyarak bekletelim.
  • Tereyagini(1yemek kasigi) ve zeytingyagini(2 yada 3 yemek kasigi) teflon tavaya koyup somonlarin her iki yaninida soyle bir 30ar saniye kadar cevirelim tavada ama icinde beklettimiz karisi atmayalim sakin!!
  • Onceden isittigimiz firina somonu koyup 10 dakika pisirelim
  • Sonra o daha once atmadigimiz karisimi kizarttigimiz tavada biraz isitip firindan aldigimiz somonun ustune dokelim.

Ben bu yemegi pilav ve yanina roka koyarak servis yapiyorum harika oluyor.

Eger yaparsaniz yorumlarinizi bekliyorum ona gore,Afiyet olsun....

2 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

ama tam da rejim yapalım, yaz geldi fit olalım derken böyle sayfanda yemek tarfileri :)

yok yook
anladım irade sıfır bende! :)
şöyle tatlılı bol çikolatalı bir tarif verirsen döneme daha da uygun olacaktır kanımca :)
sevgiler:)

Adsız dedi ki...

sevgili selen, iade-i ziyarete geldim :) yorum icin bir de buradan tesekkürler :)