Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

30 Mayıs 2007 Çarşamba

Bakin su ogle yemegine!!

Hepinize Merhaba,
Bugun oglende kizima hazirladigim ve bayilarak yedigi yemek beni cok mutlu etti . O saglikli beslendikce bende mest oluyorum.Karidesleri yedi ve arkasinada guava suyunu icti. Cok mutlu oldum ve sizlerede yazmak istedim.Normalde cok mizmiz oldugu icin yemek konusunda bu yemegi yemesi beni cok mutlu etti.Umarim bu bundan sonraki saglikli beslenmelerinin baslangici olur.:)))
Sevgiyle kalin

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam,

Cidden kuzucunun hele karidesli yemegi yemesi sasirtici, benim ufalik pek yemiyor balik falan, buyukte baligi sever ama etci degildir.. ahhh ne yapacagiz bu cocuklarin yeme yememe sorununu?:(

Bu arada bende Guava suyana bayilirim, ana vatani bildigim kadariyla Misir, orda yasarken o kadar cok icerdimki sabah kahvalti olarak Guava suyu icerdim uff agzm sulandi simdi:))

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Aferin kizina, benim kucuk oglumda karides yiyor, guava suyunu hic duymadiydim...

renkler dedi ki...

Aman maşallah... Hep öyle güzel güzel yesin tatlı kızın.

B5 dedi ki...

Bu yemegi ben de yerim, hem de buyuk zevkle!Bana fazlasi alerji yapsa da, ona ragmen yerim ;)
Guava suyunu ise daha hic almadim. Bugun deneyebilirim..