Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

24 Mayıs 2007 Perşembe

Turkce Poster


Merhabalar herkese,

Biliyorum belkide bu minik kizla ilgili yazdiklarimdan sIkIldiniz artik ama ben bir anne olarak bunu aklimdan cikaramiyorum.Ingiltere'de bu poster 17 dile cevrilerek ulkelere dagitildi bende turkce olanini buraya koymak istedim.
Aklimdan bir turlu atamiyorum cok korkunc olmali bebeginiz disarida biryerlerde birileriyle ne yapar bilmiyorsunuz o gozunuz gibi baktiginiz minik artik yok..bulmak icin caba sarfetmezmisiniz.?
Ben kendimce yardim ediyorum ve siz tum blogumu okuyanlara resmini yolluyorum etrafiniza iyi bakin zira minik kiz dunyanin heryerinde olabilir.Boyle bir supheniz olurda gordugunuzu sanirsaniz polise haber verin birseyler yapalim.Bizim ulkemizde cok turistik biryer bu canavarlardan Turkiye'dede cok var.Kimbilir kac cocuk kayboluyor,satiliyor,olduruluyor...
Onlar bizim canimiz,
Oncelikle cocuklarimizi egitelim ki yabancilarla konusmasinlar sonrada asla onlari gozumuzun onunden ayirmayalim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,sizi duyarliliginizdan dolayi tebrik etmek istiyorum.Kimsenin kimseyi umursamadigi bu dunyada ilginizi cok takdir ettim.aklimizda olsun minik kizin yuzu bellimi olur.