Bu adama dikkat!Hakikaten herseyi yaptirabiliyor kopeklere!

href="http://www.cesarmillaninc.com/products/cesarsway.php">

14 Mayıs 2007 Pazartesi

22Temmuz secimlerinde yazliklardan oy kullanma!!!

Sevgili Arkadaşlar,
22 Temmuz seçimlerinde herkesin kendi bulunduğu yerde oy atması çok önemli.

Son günlerde 9-21 Mayıs tarihleri arasında muhtarlıktan ikametgahını alıp oy atacağın yazlık adresine götürmeniz söyleniyor. Örneğin Bodrum'a götürdünüz. Bodrum da yazlığı olan yüz binler de götürdü. (Daha Marmaris, Datça, Fethiye gibi birçok yer var) Muğla ilinin çıkaracağı milletvekili sayısı sadece 3 adet. Böylece Muğla ilinde milyonlarca oy sadece 3 milletvekili için atılmış olacak.
Hâlbuki Istanbul 70 Ankara 29 milletvekili çıkarıyor. Yazın boşalan Istanbul ve Ankara da milletvekillerinin büyük çoğunluğunu kim alacak bilin bakalım?


BU TUZAĞA DÜŞMEYIN VE OYUNUZU MUTLAKA VE MUTLAKA SÜREKLI OTURDUĞUNUZ YERDE KULLANIN.

4 yorum:

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Evet AKP'nin bir tuzagi bu! Eline saglik Selen'cigim blogunda bu konuya degindigin icin...

B5 dedi ki...

Ben de oy kullanamadigimi ogrendim :/
Protesto ediyorum....

Adsız dedi ki...

Selen'cim cok guzel olmus blog'un eline saglik..

25 haziranda havalalinlara secim sandiklari kuruluyor orda oy kulaniliriz eger bu 25 hazirandan sonra giris yaparsak, daha fazla bilgi icin: www.tuik.gov.tr kayit ol.

sevgiler
derya

Adsız dedi ki...

Herkes birilerine birseyler yapılsın artık deyip duruyor.İşte şimdi elimizde bir fırsat var.Evet herkesin tatile ihtiyacı var ama eğer bu seçimlerde işe yarar oy kullanmazsak zaten bu yapacağımız son tatil olucak.Haa tabii bundan sonra denize haşemalarla girmeyi kabul ediyorsanız hiç oy kullanmayabilirsiniz de.O zaman böyle yönetilmeyi hakediyorsunuzdur.Çünkü bizim için çok büyük bi fırsat olan bu seçimi değerlendirememiş olucaksınız ve şikayet etmeye hakkınız da olmayacak.Ayıca adam gibi oy verenlerinde başını yakıcaksınız.Kimsenin böyle birşeye hakkı yok.Ben Atatürk'ün kurduğu ülkede özgürce yaşamak istiyorum.Ben kendi şehrimde oy kullanıcam ve sizlerden de kendi şehrinizde oy kullanmanızı istiyorum.Diğer bizim gibi düşünen tüm Atatürkçüler gibi...